Защо се иска да отворят завесите на прозорците по време на излитане и кацане?

Етапите на излитане и кацане във въздушния транспорт са причина за най-голям брой извънредни ситуации. По време на кацане или излитане стюардесите трябва да бъдат особено внимателни да наблюдават какво се случва зад борда, за да съобщават своевременно за евентуална извънредна ситуация на пилотите. На сигурността в тези моменти винаги се обръща голямо внимание. И така, сенниците на прозорците се отварят, защото:

  • ... Очите на пътника трябва да свикнат с естествената светлина - тогава той ще види по -добре в случай на спешност. По същата причина по време на излитане или кацане основното осветление в кабината също се изключва.
  • ... стюардесите или дори пътниците могат да видят какво се случва зад борда. Това ще ви позволи незабавно да информирате екипажа за възникване на извънредна ситуация или да оцените позицията зад борда по време на евакуацията. Например, за да видите дали има пожар или не. Освен това, в случай на аварийно кацане, спасителите ще могат да видят какво се случва в кабината през прозорците.
  • ... По -лесно е пътниците да не пострадат. Всъщност при много трудно кацане пластмасовата завеса може да се разцепи и да повреди лицето с фрагменти.
  • ... помага за ориентиране в космоса. Когато прозорецът е отворен, човек вижда как самолетът каца и в какво положение е спрямо повърхността на земята. Ако прозорецът беше затворен, пътникът лесно можеше да си представи, че самолетът прави цикъл във въздуха или просто пада.

Могат ли самите прозорци да се сринат при трудно кацане?

Илюминаторът обикновено е двуслойна стъклена единица. В този случай две чаши едновременно са електрически стъкла, тоест способни да издържат на спад на налягането. Прозорците са проектирани по такъв начин, че да издържат на налягането между купето и външната атмосфера, сравнимо с товар до 4 тона. Вътрешното стъкло на илюминатора, което се вижда от пътниците в кабината, е декоративно. Повредата му няма да повлияе на безопасността на престоя ви в самолета.

Защо илюминаторите са рационализирани?

Това не е дизайнерска идея, а мярка за сигурност. Заоблените прозорци, както показва историята на авиацията, по -добре задържат и разпределят налягането в цялата конструкция. Историята на реактивните самолети е особено ярко доказателство за това. На реактивните самолети се налагат повишени изисквания към прозорците във връзка със скоростта: има много малки прозорци и по -малко големи, така че дизайнът става по -надежден.

През 50 -те години строителството на пътнически реактивни самолети едва започва. Кометата на британския производител на самолети De Havilland е първият самолет, който извършва пътнически превози, и е най-съвременният пътнически самолет, който има кабина под налягане. Първите две "Комети" обаче бяха сполетени от тъжна съдба - през 1954 г. те се сринаха точно по време на полета. 56 души загинаха. По -късно квадратните прозорци бяха наречени виновни!

Интересното е обаче, че известният съветски свръхзвуков пътнически самолет TU-144, разработен от конструкторското бюро на Туполев през 60-те години на миналия век, имаше малки четириъгълни прозорци. Конструктивните особености на прозорците А. Туполев обяснява по следния начин: "Размерите и формата на прозорците са начин за намаляване на външното налягане в свръхзвуковия режим."

Какво е прозорец на самолет

защо се иска да отворят завесите на прозорците по време на излитане и кацанеИлюминаторът на самолета е стъклен блок от 2 / x-3 / x слой.В същото време и двете стъкла са електрически стъкла, тоест способни да издържат на спад на налягането. Прозорците са проектирани по такъв начин, че да издържат на налягането между купето и външната атмосфера, сравнимо с товар до 4 тона. Вътрешното стъкло на илюминатора, което се вижда от пътниците в кабината, е декоративно. Повредата му няма да повлияе на безопасността на самолета.А завесата на прозореца е крехко нещо. Тя може да се разбие на малки, остри частици и да ви нарани.

Съгласно правилата за безопасност на полета, по време на рулиране, излитане и кацане на самолета сенниците на прозорците трябва да са отворени. Факт е, че именно на тези етапи от въздушния транспорт възниква най -голям брой извънредни ситуации. Затова най -голямо внимание се отделя на безопасността.

Защо е необходимо да се отварят прозорци при излитане / кацане на самолет

Първо, очите ви трябва да свикнат с естествената светлина, за да можете да виждате по -добре при спешна спешна ситуация. Вероятно сте забелязали, че основното осветление в кабината също е изключено по време на излитане / кацане.

Второ, стюардесите или дори пътниците могат да видят какво се случва зад борда. Това ще даде възможност своевременно да информира екипажа за възникване на извънредна ситуация или да оцени позицията зад борда по време на евакуацията. Например, за да видите дали има пожар или не. Освен това, в случай на аварийно кацане, спасителите ще могат да видят какво се случва в кабината през прозорците.

Трето, както бе споменато по -рано, в случай на спешност, сенникът на прозореца може да се счупи и да причини телесни повреди.

защо се иска да отворят завесите на прозорците по време на излитане и кацане

По този начин, вие и аз сме разбрали, че сенниците на прозорците по време на излитане и кацане на самолета трябва да бъдат отворени, за да осигурят на въздушните пътници по -голяма безопасност. Е, можете също да се насладите на красивите гледки при кацане или излитане от самолета.

И за десерт за вас днес, малко коледно шоу от Air Baltic :).

защо се иска да отворят завесите на прозорците по време на излитане и кацане

В началото и в края на полета следваме инструкциите на стюардесите, едно от които е да вдигнем сенника на прозореца. Много хора задават въпроса: защо не можете да оставите илюминатора затворен?

научих причината, поради която това правило не трябва да се пренебрегва.

защо се иска да отворят завесите на прозорците по време на излитане и кацане

Излитането и кацането се считат за най -опасните етапи, когато всичко трябва да бъде под пълния контрол на екипажа. През илюминатора можете да видите какво се случва зад борда, така че пътник или стюардеса могат да забележат, че се е случило нещо и да съобщят за спешен случай.

защо се иска да отворят завесите на прозорците по време на излитане и кацане

По време на дневните полети по време на излитане и кацане основното осветление на самолета е изключено, така че в случай на авария прозорците ще бъдат единственият източник на светлина. Освен това, когато завесите са вдигнати, очите на човек свикват с дневната светлина и при спешни случаи ще бъде по -лесно да се ориентирате.

защо се иска да отворят завесите на прозорците по време на излитане и кацане

През отворения илюминатор спасителите, ако е необходимо, ще могат да видят ситуацията в самолета и да вземат правилното решение да помогнат при евакуацията.

защо се иска да отворят завесите на прозорците по време на излитане и кацане

Пластмасовият сенник за прозорци може да причини нараняване. Когато седят много здраво, пластмасовите цепки и отломки могат да наранят лицето или частите на тялото.

Според инструкциите, екипажът има само 90 секунди, за да евакуира пътниците от самолета, така че не трябва да пренебрегвате правилата за безопасност по време на полета: изобщо не е трудно да отворите сенника на прозореца.

Визуализация на снимка кредит depositphotos

вид57
Състояние: Офлайн

Ярила

Регистрация: 04/09/14
Съобщения: 4126

Самолетите са различен свят. Стюардесите говорят клингонски, наоколо има неразбираеми правила, а под краката - 10 хиляди метра свободен полет. Някак неудобно, общо взето. Но сега той ще разсее мистериозния ореол около въздушните пътувания и ще ви разкаже как всичко работи там.

Защо се иска от тях да изключат телефоните на борда? Човек би си помислил, че моето текстово съобщение ще изпусне Boeing.Отпадането няма да отпадне, но смущенията от повикване или съобщение (помните характерния шум в радиото секунда преди входящото повикване?) Може да заглуши много, много важна информация, която чичо от земята казва на чичо на пилота. Например за факта, че все още е невъзможно излитането, защото на курса каца друг самолет - 400 тона метал със скорост 250 км в час.

И ако и двамата пилоти припаднат, автопилотът ще кацне ли самолета?Не. Ако автопилотите бяха толкова умни, те вече щяха да се обединят и да започнат стачки, а тълпи от безработни пилоти щяха да се разпръснат по света. Автопилотът не прави нищо сам, без човешки контрол - това е просто система, която улеснява полета. Word също е умен, но той все още не може да напише статия за Pics.

Защо има пепелници в самолетните тоалетни, ако все пак не можете да пушите там?Не можете, но те пушат. Затова авиокомпаниите подхождат към въпроса с дял здравословен фатализъм - ако съгрешите, то поне не подвеждайте другите към грях и не гасете фасовете си в пепелник, а не в урна, пълна с хартия.

Дори една муха няма да е пълна със самолетен обяд. Мога ли да получа някои добавки?Можете, защо не. Обикновено за лакомници като вас (или в случай, че някой удари кутия с храна на пода), на борда се вземат 8-15 резервни хранения. Между другото, кутията, изработена от фолио, в която е опаковано горещото, се нарича "касета". Можете да блеснете с това знание.

И какво ядат пилотите?В много авиокомпании всеки пилот получава своя специална кутия за храна, която е различна от храната на останалите членове на екипажа. Това се прави от съображения за безопасност - ако изведнъж рибата се окаже застояла (малко вероятно, но все пак) само един пилот ще се провали, а този, който изяде пилето, ще донесе самолета на летището весело. Но това е по -вероятно успокоение. Самолетната храна има срок на годност няколко часа. Следователно, когато самолетът се забави, предварително приготвената храна за пътниците и екипажа се разтоварва и се заменя с прясна храна.

Защо да повдигате сенниците на прозорците и облегалката по време на излитане и спускане?Облегалката е повдигната, за да улесни хората, които седят точно зад вас, да влязат в прохода и да се евакуират в случай на Achtung. Масата е фиксирана, защото в случай на рязко спиране тя може да се залепи в ребрата ви, а завесите се отварят, така че (отново, ако нещо се случи) стюардесите могат да се ориентират в запълнената с дим кабина и да отведат пътниците навън.

Крилата се люлеят! Сега те ще паднат и всички ще умрем!Крилото на самолет изпитва такива натоварвания, в сравнение с които вашият работен прилив е пясъчник и маргаритки. Крилата са гъвкави и могат да се огъват под ъгъл от почти 45 градуса, ако желаете. Успокой се вече, довърши обяда си.

Ами ако някой орех отвори вратата на височина?Е, нека опита. На височина 10 км аварийната изходна врата има налягане 7-10 тона - 5 тона на квадратен метър. Тоест психопатът също трябва да бъде силен мъж, въоръжен с крик. Но и това няма да му помогне - вратата е окачена с електронни и механични брави.

Къде отива съдържанието на тоалетната?Не, не зад борда. Иначе цяла Европа отдавна щеше да е прецакана - толкова много самолети прелитат над нея, че заслепява в очите. Ураганният вятър в тоалетната при натискане на бутона „промиване“ не е разхлабване, а специален промиване на въздуха. Всичко добро попада в специален резервоар, който след това се почиства на земята.

Колко дълбоки са въздушните джобове?Сърцето лети до гърлото, а кафето - до тавана, а самолетът пада, пада ... Да, никъде не пада. Докато се сбогувате с живота, помнете майка си, татко и първата си любов, самолетът се движи в космоса с няколко десетки сантиметра. Усещането за падане е неадекватна реакция на вестибуларния апарат, която по принцип не е предназначена за полети. В моменти на най-чудовищната турбуленция, която превръща кабината в шейкър и кара количките за храна да галопират по пътеките, самолетът „пада“ с 5-7 метра. Най -вероятно никога няма да попаднете на такъв, дори и да летите ежедневно. Лайфхак: усещате по -малко турбуленция близо до крилото.

Как е моят Бобик без мен, в багажното отделение?Бобик е много тъжен, тъмен и страшен там, но животът на Бобик е извън опасност - котки, кучета и хамстери не летят с багажа си. Те имат специално отделение, което се вентилира и отоплява. На надморска височина температурата достига -60C и почти няма кислород в атмосферата, така че ако нямаше специално кътче за животните, никой нямаше да стигне до местоназначението си. Но все пак няма „Хилтън“, нека си признаем. Вашият микроскопичен стол в икономката с крещящо бебе в съседство е много по -удобен.

Ами ако ме хванат да правя секс в тоалетната?Най -вероятно нищо няма да се случи. Една неловкост. Ако тихо се пенсионирахте в кабинка и без да фрапирате, въведете имената си в списъка на членовете на Mile High Club, едва ли ще бъдете глобени или наказани по друг начин. И между другото, в тоалетната кабина винаги има две кислородни маски. Злополука? Не мислим така. Най -доброто време за любовни удоволствия е обядът, когато стюардесите са заети с раздаването на дажбите и пътниците го чакат. Но имайте предвид - ако тоалетната е заета повече от 15 минути, персоналът може да се притесни и да отвори щанда отвън. Да, възможно е. Но не препоръчваме секс в кабината - неудобствата, полицията, съдът, глобата и почетно място в черния списък на авиокомпанията са гарантирани ...

Интернетът.

защо се иска да отворят завесите на прозорците по време на излитане и кацане

 
Администрация

Продавам слон

Регистрация: 10.12.04
Мнения: 1488

Абонирайте се за YAP Telegram канала, преди да го блокирате:
 
vist74
Състояние: Офлайн

защо се иска да отворят завесите на прозорците по време на излитане и кацане

Жокер

Регистрация: 9.05.12
Мнения: 61

1. за телефона .. боклук. завършен. честотите са толкова различни, че няма смущения по радиото. (900 и 1800 и колко ръководители на полети имат там? 2-13, 27, 36, 121-129.

2. "Защо има пепелници в самолетните тоалетни, ако все пак не можете да пушите там?" Майната му! Защото ПРЕДИ това беше възможно !!!!!!!!!!!!! На колко години са много самолети?

3. „Къде отива съдържанието на тоалетната? Не, не зад борда. В противен случай цяла Европа щеше да бъде прецакана отдавна - толкова много самолети прелитат над нея, че заслепява очите ”. Глупости. И тогава визер.

а) Nifig няма да бъде прецакан, добре, много малко, в сравнение с едрия добитък и дори хората, които се прецакват под храсти в Европа. И нито едно какао няма да отлети на земята непокътнато. Само прах. Но вируси и други подобни, които могат да застрашат цели държави ... Това е по -скоро аргумент.

Но също така лайна и при обслужване не е проблем за премахване.

б) Но говоря за факта, че това не се дължи на факта, че какаото ще падне върху главите им, има много причини и първата е вероятно, че килер е много по -евтин от този, който е инсталиран в подводници (огромна разлика в налягането и глупостите, но в подводница да носиш лайна за 3 месеца е глупаво, а за самолет 1-12 часа е нормално) ..

4. „Крилото на самолет изпитва такива натоварвания, в сравнение с които вашият работен прилив е пясъчник и маргаритки. Крилата са гъвкави и могат да бъдат огънати под ъгъл от почти 45 градуса, ако желаете. " Даааааа Цивилни? Къде са много ограничени ъглите и т.н.? 45 градуса ??????

5. От коментарите по -долу…. „Боблът излезе с вратата. Например, 747 е имал няколко инциденти поради промени в дизайна на вратите. истината е, че вратите на багажното отделение излетяха там поради падането на налягането и скобите, в тези много електромагнитни брави. Освен това някои Boeing, вкл. и през 747 г. вратите вече не се изработват по клапанния принцип. Преди това само налягането в самолета ги задържаше, но сега само тях. Заключва. "

Тази публикация е редактирана vist74 — 11.09.2015 — 21:35

 
skyfil
Състояние: Офлайн

Шегаджия

Регистрация: 08.09.15
Мнения: 220

Цитат
и под краката - 10 хиляди метра свободен полет.
 
sanek76
Състояние: Офлайн

Жокер

Регистрация: 26.04.15
Мнения: 35

Борба излезе с вратата. Например, 747 е имал няколко инциденти поради промени в дизайна на вратите. истината е, че вратите на багажното отделение излетяха там поради падането на налягането и скобите, в тези много електромагнитни брави.

Освен това някои Boeing, вкл. и през 747 г. вратите вече не се изработват по клапанния принцип. Преди това те се задържаха само от налягането в самолета, а сега само емът се заключва

Тази публикация е редактирана sanek76 — 11.09.2015 — 21:14

 
oktmeg1977
Статус: Офлайн

Спокоен

Регистрация: 7/6/15
Мнения: 662

Благодаря TS.

И още помня времето, когато пушех в кабината, макар и в международен полет.

 
Меканяк
Статус: Офлайн

защо се иска да отворят завесите на прозорците по време на излитане и кацане

Шегаджия

Регистрация: 5.08.15
Мнения: 352

Цитат
не лети, а пада!)))

ех .. няма романтизъм в теб, солидна практичност !!)))

Тази публикация е редактирана Меканяк — 11.09.2015 — 21:15

 
вид57
Състояние: Офлайн

Ярила

Регистрация: 04/09/14
Съобщения: 4126

Цитат (miswaco @ 09/11/2015 - 21:13)
Благодаря TS.
И още помня времето, когато пушех в кабината, макар и в международен полет.

И аз съм отвътре ...

 
2aibolita
Статус: Онлайн

защо се иска да отворят завесите на прозорците по време на излитане и кацане

Хуморист

Регистрация: 11.11.07
Мнения: 507

Жалко, че няма да завлечете жена си в самолета поради страх от височина, иначе щяхме да я запалим!

Тази публикация е редактирана 2aibolita — 11.09.2015 — 21:15

 
телефон
Състояние: Офлайн

Ярила

Регистрация: 27.10.14
Съобщения: 5029

Цитат (Tufed @ 09/11/2015 - 21:09)
TS, отвори ми очите за много моменти, благодаря!

И го прочетох с интерес.

Благодаря TS.

И все пак, струва ми се, че във "въздушните дупки" разликата във височината е горе -долу посочената ...

Съжалявам, разбира се, не съм специален ...

 
Wik
Състояние: Офлайн

защо се иска да отворят завесите на прозорците по време на излитане и кацане

Ярила

Регистрация: 7.09.07
Мнения: 1089

„Ами ако някой куфар отвори вратата на височина?

Е, нека опита. На височина 10 км аварийната изходна врата има налягане 7-10 тона - 5 тона на квадратен метър. Тоест психопатът също трябва да бъде силен мъж, въоръжен с крик. "

На голяма надморска височина атмосферата се разрежда. Така че „5 тона на квадратен метър“ се натиска ВЪН САМОЛЕТА ВЪН.

 
вид57
Състояние: Офлайн

Ярила

Регистрация: 04/09/14
Съобщения: 4126

Цитат (2aibolita @ 09/11/2015 - 21:15)
Жалко, че няма да завлечете жена си в самолета поради страх от височина, иначе щяхме да я запалим!

Казваш жена си ..

защо се иска да отворят завесите на прозорците по време на излитане и кацане

 
Оюшминалд
Състояние: Офлайн

защо се иска да отворят завесите на прозорците по време на излитане и кацане

Жокер

Регистрация: 20.02.13
Мнения: 918

Пребройте, сега автопилотът на практика поставя самолета на модерни самолети. Там дори няма волан.

Тази публикация е редактирана Оюшминалд — 11.09.2015 — 21:18

 
телефон
Състояние: Офлайн

Ярила

Регистрация: 27.10.14
Съобщения: 5029

Цитат (kind57 @ 11.09.2015 - 21:14)
Цитат (miswaco @ 09/11/2015 - 21:13)
Благодаря TS.
И още помня времето, когато пушех в кабината, макар и в международен полет.

И аз съм отвътре ...

И пушех само отвътре в кабината.

След изкачването беше обявено, че е възможно да се разкопчаят предпазните колани и да се пуши.

И нямаше тютюнева воня - вентилацията работеше перфектно.

 
вид57
Състояние: Офлайн

Ярила

Регистрация: 04/09/14
Съобщения: 4126

Цитат (Wik @ 09/11/2015 - 21:16)
„Ами ако някой куфар отвори вратата на височина?

Е, нека опита. На височина 10 км аварийната изходна врата има налягане 7-10 тона - 5 тона на квадратен метър. Тоест психопатът също трябва да бъде силен мъж, въоръжен с крик. "

На голяма надморска височина атмосферата се разрежда. Така че „5 тона на квадратен метър“ се натиска ВЪН САМОЛЕТА ВЪН.

Никой не спори. Всички врати на самолетите се отварят навътре.

 
Bio009
Състояние: Офлайн

Веселчак

Регистрация: 26.08.15
Мнения: 196

Имали ли сте секс в тоалетната, дишали кислород, пушили, какво друго ви трябва?

 
олигофрен
Състояние: Офлайн
Шегаджия

Регистрация: 3.07.11
Мнения: 212

Цитат (vist74 @ 09/11/2015 - 21:08)
1. за телефона .. боклук. завършен. честотите са толкова различни, че няма смущения по радиото.
2. "Защо има пепелници в самолетните тоалетни, ако все пак не можете да пушите там?" Майната му! Защото ПРЕДИ това беше възможно !!!!!!!!!!!!! На колко години са много самолети?
3. „Къде отива съдържанието на тоалетната? Не, не зад борда. Иначе цяла Европа отдавна щеше да е прецакана - толкова много самолети прелитат над нея, че заслепява очите ”. Глупости. И тогава визер.
а) Nifig няма да бъде прецакан, добре, много малко, в сравнение с едрия добитък и дори хората, които се прецакват под храсти в Европа. И нито едно какао няма да отлети на земята непокътнато. Само прах. Но вируси и други подобни, които могат да застрашат цели държави ... Това е по -скоро аргумент.

1. Презастраховане. Но сега отменят. НО има и друг проблем, който спешно забави самолета по време на излитането. Всичко в ръцете ще лети напред през кабината и може да причини нараняване.

3. Наистина ще се прецакат. вижте интензивността на трафика в Европа и големите центрове по света. Плюс това, куп лайна от височина 11 км се превръща в прилично парче лед, което лесно може да пробие черепа.

 
нечестив
Статус: Офлайн

Ярила

Регистрация: 05.10.13
Мнения: 1599

Летях преди 15 години с бурянски авиолинии с TU -154 - имаше места за пушачи в последните 7 реда

Нещо повече, вентилацията работеше перфектно - в кабината нямаше „дори окачване на брадва“

 
телефон
Статус: Офлайн

Ярила

Регистрация: 27.10.14
Съобщения: 5029

Цитат (Oyushminald @ 09/11/2015 - 21:17)
Пребройте, сега автопилотът на практика поставя самолета на модерни самолети. Там дори няма волан.

Аха! на крилати ракети!

Като цяло има автоматична система за кацане.

Но, ако правилно разбирам, пристанището на земята също трябва да има подходящи устройства!

 
fin4
Статус: Офлайн

защо се иска да отворят завесите на прозорците по време на излитане и кацане

линкор Нева

Регистрация: 01/11/13
Съобщения: 8790

Цитат (2aibolita @ 09/11/2015 - 21:15)
Жалко, че няма да завлечете жена си в самолета поради страх от височина, иначе щяхме да я запалим!

плъзнете го и го поставете на непрозрачен под, какъв е проблемът?

по темата всички факти са прости, а обясненията са прости като гребло.

интрига не се състоя.

 
Kisskissmay
Статус: Офлайн

защо се иска да отворят завесите на прозорците по време на излитане и кацане

мил

Регистрация: 09.10.12
Мнения: 819

Току -що прочетох тази глупост)

Вече нарисувах много, просто искам да добавя за телефони и джаджи, те са помолени да бъдат изключени по една причина, за да не изоставите ситуацията и да сте готови за извънредна ситуация ...

 
vist74
Статус: Офлайн

защо се иска да отворят завесите на прозорците по време на излитане и кацане

Жокер

Регистрация: 9.05.12
Мнения: 61

Цитат (oligofren @ 09/11/2015 - 21:20)
1. Презастраховане. Но сега отменят. НО има и друг проблем, който спешно забави самолета по време на излитането. Всичко в ръцете ще лети напред през кабината и може да причини нараняване.
3. Наистина ще се прецакат. вижте интензивността на трафика в Европа и големите центрове по света. Плюс това, куп лайна от височина 11 км се превръща в прилично парче лед, което лесно може да пробие черепа.

1. Съгласен съм.

3. Съгласен съм, но при такава разлика в налягането не може да има едно парче лед. Ще има експлозия зад корпуса при изхвърлянето, но има възможност. И затова, не. Колкото по -лесно беше с какъв товар сме свалили, така беше по -лесно да кацнем. (ами гориво ..) .. Мамка му, а при обслужване не е проблем за почистване. Но говоря за факта, че това не се дължи на факта, че какаото ще падне върху главите, има много причини, а първата вероятно е, че килер е много по -евтин от този, който е в подводниците.

 
kniazmiloslav
Статус: Офлайн

Ярила

Регистрация: 14.03.09
Мнения: 2161

Цитат (kind57 @ 09/11/2015 - 21:01)
Защо се иска от тях да изключат телефоните на борда?

Всичко е много просто. Представете си, че имате парашут под всяка седалка заедно със спасителна жилетка? Стюардесата разказа как да го използва, а през останалата част от полета повече от половината пътници треперят от страх, представяйки си как ще скочат с парашут. Но вместо с парашут им беше казано, че е необходимо ВИНАГИ да изключите телефона. През останалата част от полета повече от половината пътници, вместо да треперят от страх, се опитват да разберат за какво става въпрос с телефона ?!

 
Пруфен
Статус: Офлайн

Шегаджия

Регистрация: 24.05.11
Мнения: 325

Цитат (Oyushminald @ 09/12/2015 - 00:17)
Пребройте, сега автопилотът на практика поставя самолета на модерни самолети. Там дори няма волан.

Ето даз мин, няма волан? Където няма волан, има странична пръчка (например Airbus)

Автопилотът не е универсално устройство; той работи различно за различните режими на полет (или дори за различни автопилоти като цяло).

А за автоленда няма достатъчно самолетно оборудване, необходимо е оборудването на летището да съответства.

Така че, все още не можем без хора.

Подробностите са много лесни за гугъл ...

Тази публикация е редактирана Пруфен — 11.09.2015 — 21:31

 
Sergio76
Статус: Офлайн

Председател на Съвета на отряда

Регистрация: 04/11/14
Мнения: 187

В комедията за контрабандистите „Валс на златните телета“ с Жарков и Ярмолник темата за съдържанието на тоалетните в самолетите е напълно разкрита.

Тази публикация е редактирана Sergio76 — 11.09.2015 — 21:36

 
Само регистрирани и упълномощени потребители могат да оставят коментари. Моля, влезте или се регистрирайте, ако не сте регистрирани.
1 потребители четат тази тема (1 гости и 0 анонимни потребители) Преглеждания на теми: 49197
0 членове:

Добави коментар

Вашият имейл няма да бъде публикуван. Задължителните полета са маркирани *